What if..

Tänk om jag aldrig flyttat tillbaka till Linköping? Tänk om Per och jag fortsatt ihop? Tänk om vi följt den planen vi hade byggt upp i våra huvuden om våra liv? Då hade jag varit gravid nu, om inte till och med mamma redan. Vi hade flyttat ut till gården där han jobbar, och jag hade forsatt att jobba som personlig assistent hos min underbara brukare. I Tidaholm hade jag nog blivit fast och tappat mycket kontakt med min familj här i Linköping.

Om allt det där hade hänt, hade jag inte träffat alla underbara människor jag stött på under året sedan jag flyttade tillbaka till Linköping. Jag vet att jag är dålig på att berätta hur mycket jag tycker om mina vänner, men jag ska försöka bli bättre!
Pelle och Edvin (och även senare Angelica) - Haft grymt kul med er. Jättesynd att vi förlorat kontakten så mycket. Saknar er..
Marika - Dig har jag känt i snart 14 år men vi fick tillbaka kontakten för ett år sedan, och efter det har vi varit oskiljaktiga. Du är min bästa vän!
Billy och Micke (och senare även Danne och Sandra. Även Sophie på ett sätt men henne har jag inte träffat så mycket) - Ursäkta språket, men fy fan vad roligt vi hade ihop! Sörping har mer att erbjuda än vad man tror ;)
Susanne och Maria - båda underbara tjejer som jag haft mycket roligt med under det här året!
Per (tro det eller ej) - Vi vet vår historia och kommer aldrig upprepa den. Du är en bra vän, om än bara över telefon.
LiU-folket - Ni vet vilka ni är och det är ni som gör utbildningens längd värd! Love you guys.
Arbetsgruppen - Hur skulle jag klarat mig utan er och vad vore ni utan er fjortis? ;)

Jag har säkert glömt nämna många, men ni vet att jag tycker om er massor ändå! ♥


En person som fick mitt hjärta att bulta i slutskedet av 2009 var ju såklart Macke. Med dig ser jag fram emot ett riktigt bra 2010.

Kommentarer
Postat av: sophie

:)

2010-01-15 @ 18:54:01
URL: http://sophiiiew.blogg.se/
Postat av: Kristin

PUSS!! <3

2010-01-15 @ 21:56:35
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0