4 dagar med inlägg varje dag. I'm back!

Eftersom jag börjat blogga så frenetiskt igen betyder det ju att jag måste skriva om skit som ingen egentligen vill läsa men som de läser ändå. Detta är några meningslösa saker jag vill klottra ner nu:

1. Jag har en finne mellan mina ögonbryn som ser ut som ett kastmärke. Kanske har dålig karma och föds som en mask nästa liv?
2. Mackor med leverpastej eller cream cheese tycks vara min diet nu för tiden. Förut bestod den av marängsuisse, popcorn och saft. Om jag gått mot ett nyttigare håll är svårt att avgöra när jag fortfarande inte lyckas äta vanlig mat. Åt nyss som omväxling kantarellsoppa.
3. Max tycker att laserpekaren är en rolig manick man kan leta länge efter. Dock har han förstått var laserstrålen kommer ifrån så matte tycker inte det är lika roligt längre. Katten verkar ju ha nåt innanför pannbenet!
4. Jag har kollat SATC ikväll! Serien alltså.. Första gången jag tyckte den va helt okej. Kanske blir så att jag hamnar varje kväll efter jobbet med boxen och ett glas vin som alla andra tjejer?
5. Borde verkligen ha en punkt nr 5. Ehm.. Jag ska lägga mig nu?

Sådär. Enjoy the reading. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: maria

tjenare bruden. Väldigt intressant vetande! Min diet består av rostmackor just nu :-O

Du borde verkligen gå på kniv o gaffel, dock så hade all ahöjt det upp i skyarna och SÅ bra var det inte, men det vasr mysigt o trevlig personal o god mat hehe

2010-06-15 @ 07:42:47
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: Kristin

Mackor med leverpastej eller MACKE med leverpastej?? Hahahaha XD

sorry..

2010-06-15 @ 10:16:51
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/
Postat av: Sanna

Kristin..äckel! :P

2010-06-15 @ 10:50:01
URL: http://unbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0