It's growing on me..

..och det beror inte på min nya diet ;) haha.

Jag pratar om Sex and the city! Har tidigare haft väldigt svårt för den serien och liksom aldrig gillat den. Jag har väl kanske inte ogillat den men nåt har inte känts rätt. Förrän nu. Började häromdagen se Sex and the city - the movie och nu såg jag klart den. Den var sådär härligt tjejig och det är nästan så man knappt kan vänta tills man blir 40 år och sitter där med tjejerna. Eller förresten. Jag trivs bra att vara 20.

I början när jag precis träffat Macke så sa jag att jag är minsann ingen SATC-tjej som är sådär tjejig. Look who's talking. Vem shoppar mest? Vem önskar att hon bodde i NYC? Jag bara älskar att känna mig feminin nu för tiden. Särskilt på sommaren. Om jag kunde gå i högklackat så vore det fulländat.

När jag blir 40 år ska jag minann inte bli någon tråkig Svensson-morsa. Jag vill kunna resa, ha ett jobb jag älskar, kunna ta hand om mig själv, unna mig saker och framförallt fortfarande ha fina vänner som alltid finns vid min sida.

Så vad säger ni tjejer? Ska vi bli nästa generations SATC-kvinnor? ;)



Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag är inte tillräckligt lång för att kvala in tror jag... Hjälper inte ens med högklackat. ;)

2010-06-22 @ 19:18:46
URL: http://cancan.blogg.se/
Postat av: Tina

Köp ett par klackar så går jag med dig nu i sommar! :) Vi kan ha klack-dresscode på picknicken! Så skriker jag på dig om du går konstigt :D

2010-06-24 @ 11:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0