Unbelieveble!

Gissa vad jag har gjort idag! Nae, det här kan nog ingen gissa (förutom pappa, Macke och de som har läst på facebook). Jag har tränat idag med pappa! När tränade jag sist? Hm..måste vara över ett halvår sedan. Sjukt skönt var det i alla fall kan jag lova. Körde först crosstrainern i 20 minuter och det räckte för att göra mitt ansikte högrött. Efter det körde jag lite mage och rygg för att sedan fortsätta intensivt på crosstrainern i 10 minuter till. Körde mage och rygg igen och även axlar. Sedan gav jag upp och åkte hem. Kände mig sjukt nöjd att jag orkade pallra mig iväg. Blir nog att träna igen på onsdag så det vore snällt ifall allt vad sjukdom heter håller sig borta ett tag när ändå lusten för att träna finns.

Kvällen kommer bestå av att Macke kommer hit så ska vi käka lite mat och slappa. Känns som en lagom ansträngande avslutning på dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0