Att plugga är ingen barnlek.

Känner mig helt utmattad. Försöker få ihop mitt liv så gott det går, men just nu känner jag mig bara förtvivlad. Skolan kväver mig! Samtidigt försöker jag jobba lite också för att kunna leva i sommar utöver jobbet. Just nu går det sådär.
Ikväll ska jag hinna baka kladdkaka (sista dagen på praktiken imorgon och tänkte ge personalen), skriva minst 2 A4 reflektionsdokument över min praktikperiod och dessutom referera till en bok som jag inte har läst, skriva klart utvecklingsplanen och skriva ut en jädra massa papper. Borde hinna diska och städa med, men det får bannemig komma i andra hand just nu.

Ohwell..slutgnällt. Kör igång istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0