En kul grej som enbart var en engångsgrej.

Igår var en rolig och lååång dag.
13.50 blev jag, Kristin och Elin upphämtade i en vit limousin på resecentrum i Linköping. Den tog oss till Radisson SAS där vi tyckte det var extremt pinsamt att kliva ur den framför allt folk. Efter lite orientering hittade vi rätt och anmälde oss. Vi fick även tipsa om minst 6 kompisar, så bli inte förvånade ifall de ringer er!

Det tog nästan två timmar innan vi fick bli sminkade, sedan gick det väldigt fort med ombyte och första fotogrageringen. Vi fick sitta på en pall vid ett spegelbord och posa lite.. Jag fick tydligen en vikingahjälm på skallen mitt i alltihop också. Efter detta fick vi stå vid en vit duk och posa lite.

När vi var klara där bytte vi om igen och fick vänta ytterligare två timmar innan nästa fotografering. Den hade svart bakgrund och vi fick posa fritt. Tro inte att jag inte tog chansen att göra fjortisposen ^^
Efter detta fick vi kolla igenom våra bilder. Jag köpte 25 bilder på skiva, dom i svartvitt och två bilder utskrivna i A4. Detta för 1995:-. Sved i plånboken men vatusan..

Kom på igår att jag inte bör stå framför kameran. Den gör mig obekväm och stel. Det går definitivt bättre med lite alkohol i kroppen! Ohwell, det var en rolig dag men jag kommer nog inte frivilligt ställa mig där framför frivilligt igen..


Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad e 2000 för ett sådant äventyr?

Så får du som 80 åring beundra dej sen och visa för barnbarnen hur nätt du var som ung tös

2010-05-04 @ 08:41:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Kristin

Sv: Min kära farmor... Ett år går fort... Ses imorrn!

2010-05-06 @ 20:43:27
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0