Fierce!

Efter programmet igår tänkte jag på vad jag hade velat säga mer. Det kändes inte som att mina ord räckte för att visa hur tacksam jag är. Liksom..det är som Kenza sa, idag känner jag mig snygg. Frisyren är HET och enkel för en totalt ovetande som mig, jag har lärt mig hur jag kan sminka mig och jag vågar nu mer prova kläder som jag inte ens tittat åt tidigare. I'm hot, som Paris Hilton skulle sagt ;)

Så tack tack tack tack tack tack!




Nyduschad, nysminkad (då man är som snyggast?) och med min nya GRÖNA klocka.

FIERCE!

Kommentarer
Postat av: Sara Skaiå

Finns det någon play sida där man kan se avsnittet? Missade och skulle så gärna vilja se!!

/Puss

2010-11-05 @ 14:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0