My B-day.

Min dag igår var ganska....normal. Började morgonen med att Macke och hela hans grupp sjöng för mig i telefonen. Inte alla som får ett helt gäng soldater att göra så ;)

Dagen fortsatte med frukost, Vakna med the Voice och gratulationer som strömmade in på FB.

  

Katten stirrade lustigt på mig hela morgonen. Tittade mig i spegeln men såg inte fulare ut än vanligt. Hon kanske försökte sno mina presenter?

  

Försökte ta bra kort. Gick sådär. Var alldeles för trött.

 

Åkte sedan till skolan och spenderade tiden 10-17 med att lyssna på en mysig tant(?) med otroligt irriterande röst. Hon använder inte styrkan från magen när hon pratar och därför är det både jobbigt och sövande att lyssna på henne. Men mysig är hon. Och jag fick även en trisslott och ett fint kort från min underbara arbetsgrupp, bild kommer kanske ikväll eller imorrn :)

Underbara Marika kom förbi med lite presenter till mig. TACK! Tror minsann hon försöker göra mig fet! ;)




Och här är de övriga presenterna jag fick i lördags av pappa & Åsa och farmor.

   

Och just det! Macke kom hem igårkväll också :) vi spenderade kvällen med att laga mat, jag kollade på DH och han spelade på datorn och sedan la vi oss tidigt och somnade inte. Tja, en helt vanlig kväll med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Mysig tant... Är det Schaffer vi pratar om? ^^



Du verkar haft en bra födelsedag! Ta hand om dig, du är ju inte direkt 20 längre ;)

2010-11-03 @ 10:18:28
URL: http://angelicamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0