Skönhet innifrån?

Fick idag ett SKITGULLIGT mail från en tjej på Facebook. Snacka om att det gjorde min dag. Leendet går inte att klistra bort från läpparna och ja. Fan va bra alla stora bloggare måste må när de får såna här kommentarer varje dag. Tänk att få såna kommentarer varje dag. Jag skulle nog aldrig må dåligt igen. Shit vilken påverkan vissa ord har på oss människor..

"Hej!
Jag såg dig på Kenza och Tyra show, ville bara säga att fytusan vad snygg du blev! Det bara sken om dig och du blev skitsexig. Ville verkligen bara ha det sagt, ha det fint!
Hedvig"


Liksom HALLÅ! Underbara människa, tack för dom orden! ♥


Det sägs att jag fått min skönhet från pappa.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, pappa är heeet ;)

2010-11-10 @ 20:47:48
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0