Två dagar bakåt i tiden.

Lördagen var en fantastisk lördag. Lördagen den 13e för att vara exakt. Vad gjorde den då så fantastisk?

I korta drag; Jag, Kristin, Emma och Elin kollade på Mia Skäringer. REKOMMENDERAS!
Efter Mias show Dyngkåt och hur helig som helst vandrade vi till en restaurang och åt 3-rätters där vi spenderade många timmar och delade många skratt. Underbara tjejer, er har jag aldrig tråkigt med!

För att få utförligare information kan ni läsa HÄR ;)


Jag skulle gömma telefonen för att inte visa att jag fotar maten. Känns lite sådär pinsamt när jag inte har nån stor blogg..


Huvudrätten: Sovlaki, tzatziki, ugnsgrillade paprikor och champinjoner med potatisklyftor.


Efterrätten var marängsuisse som inte alls var marängsuisse. Det var bara vaniljglass med mycket grädde, liiiite chokladsås och ingen banan. Men syfilis fick vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0