Läskigt.

Fick nyss nån form av lungkollaps (hade dom symptomen enligt 1177.se) som gjorde att jag inte kunde andas. Det började i bröstet och strålade ner på vänster sida av överkroppen där all smärta till slut samlades och strålade ut mot bröstet igen. Kunde bara kippa lite lätt efter luft då det gjorde så jävla ont. Macke ringde till sjukvårdsupplysningen och jag fick prata med en tant där. Under samtalets gång blev lättade smärtan och hon tyckte jag skulle avvakta och åka till akuten om det fortsätter eller blir värre.

Stackars Macke blev jätteorolig och jag blev också faktiskt ganska rädd. Nej fy.. Det blir en lugn utgång ikväll kan jag lova. Fy....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0