Lite jaggörvadsomhelstförutomattplugga-funderingar.

Funderade nyss på att starta kaffebryggaren så jag kan hålla mig vaken medan jag pluggar. Men så kom jag på. Det är inte energin det är fel på, snarare motivationen. Vad jag vet hjälper inte koffein att hålla motivationen uppe.

Det borde verkligen finnas någon form av motivationstabletter, motivationsdricka eller liknande för alla ungdomar som inte finner motivationen. Alla är vi inte skapta för att lägga näsan i teorin, och det där med belöningssystem har ingen effekt på mig. Det slutar alltid med att jag ägnar mer tid åt belöning än plugg. Sorgligt men sant.

Så snälla ni där ute. Kan ni uppfinna en "plugg-medicin"?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0