Ögonen går snart i kors.

Just nu har jag kommit till ett stopp, en spärr. När plugget helt plötsligt lägger sig på hög och det inte märks om 10 saker betas av - ja då slutar jag bry mig. Den där likgiltigheten är väldigt nära! Eller den finns snarare redan ang. tentaplugget men nu börjar det även smitta av sig på övriga skolarbeten. För tillfället har jag:

• VFU (verksamhetsförlagd utbildning = praktik) om dagarna = ingen tid för plugg.
• Två olika portfolion á ca 1000 ord styck om tre litteraturseminarium och den andra om min egen utveckling i kursen som t.ex. kunskapssyn, hur gruppen har fungerat osv osv..
• Tentaplugg inför omtentan nästa torsdag.
• Hålla i egen rörelseverkstad där även egen planering ska skrivas.
• Förbereda seminarier som sker inom närmsta veckorna.
• osv osv osv osv

Jag beundrar verkligen att Bella orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0