Goodbye plugg.

Just nu låter det som ett helt industriområde i kåken (hyreshuset).

1. Någon har borrat sedan kl 8 imorse från och till. Då menar jag ingen skruvdragare, jag pratar om såna som borrar i betong osv och det låter förjäkligt!

2. Det kommer en jädra massa dunkanden ifrån grannarna ovanför och jag har några teorier; de flyttar möbler (som de i såna fall gjort i en vecka), hoppar till musik, hopprep - ja, allt som har med hoppa att göra, de har lustiga hoppiga ceremonier eller gör helt enkelt allt för att reta mig.

3. Katterna far fram och tillbaka i hopp om att jag snart kastar ut dom genom balkongdörren.

4. I badrummet låter det som att någon har en rakapparat igång. Jag har till och med letat under badkaret för att se ifall det är en undangömd.

5. Alla pensionärer i servicelägenheterna på andra sidan gatan verkar tro att jag bedriver någon form av Big Brother-hus så som de glor. De låter inte men irriterande är det!


En gaaaaaaaaaaammal vansinnig bild på mig. Var kanske redan då trött på detta kommande oväsen?


Kommentarer
Postat av: Celia

Sv: Neä, och det där är ju långt ifrån alla filmer man sett under sitt liv. Och mer kommer det ju bli.

Jag undrar hur många timmar man lägger på att se på film under sitt liv. Ganska många kan jag tro :)

2010-09-13 @ 16:54:58
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

sv. ja absolut. Bara ni är folkboförda på samma adress så äre bara att säga upp den ena och föra ihop er som sambo så kommer inte radiotjänst ringa :D

2010-09-13 @ 17:51:44
URL: http://photoframe.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN

stackare, inte en lugn stund

2010-09-13 @ 19:25:52
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0