KALAS!

Idag har det varit Kalasmottagning i Linköpinf serni! Varför det nu heter Kalasmottagning vet jag inte men det låter trevligt.
Förra året var jag inte en av de 3000 studenter som fick en "goodiebag" men iår så köade jag en timma för att få den jäkeln. Lyckades även samla på mig andra attiraljer (stavning?):

3 bläckpennor
1 överstrykningspenna
1 magnet
2 "broschar"
2 cykel/hund/barnvagnslampor
1 nyckelringsgris
2 öppnare/kundvagns-5a eller 10a
2 nyckelband
1 lypsyl
1 tygpåse
1 godisask
1 studentkalender (= rabatter!)

Sist men inte minst och den roligaste saken jag fick tag på var 1 kg morötter! Yes ni läste rätt. Är helt klart nöjd med dagens gratisgrejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0