Jäkla skit.

Näsan rinner, halsen gör ont och kliar, ögonen rinner och huvudet känns tungt. Jajjemensan nu är förkylningen helt i land hos mig.

Just nu är jag ute hos pappa. Här har jag funnit liiite ro till att skriva uppsats och målar dessutom en hylla som ska upp ovanför min säng inom kort. Well well..ska väl återgå till min älskade uppsats.


Hittade en väldans gammal bild på pappas dator på mig från september 2007 i Bulgarien.


HAHAHAH! Råkade även ramla över en bild på min första pojkvän och mig, också från Bulgarien.

De här gamla bilderna piggade verkligen upp. Inte för att jag fortsatt skriva på uppsatsen men kul var det.


Kommentarer
Postat av: Milla

Åhh tänk när vi sitter med paraplt drink på vår travel!!!!!

Längtar!!!

2011-08-31 @ 00:04:21
URL: http://milllaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0