Lördagen.

Eftersom kameran fick stanna hemma så kan jag kort berätta om gårdagens bravader.

Milla och jag började shota Jäger kl 16.30. Vi tog bara två.
På förfesten fanns ingen vinöppnare = jag fick inget vin.
Milla hade med sig på tok för mycket cider = jag fick av henne.
Hann ta en shot Minttu på förfesten också.
Bussresan inkluderade sång, chips, cider, träffade nytt folk.
Vi fortsatte på öl och shots på Örsåsa.
Jag höll på att förfrysa så Wressle var snäll och värmde mig.
Milla ville shota 2 minuter innan bussen gick. Jag sa nej.
Försökte sova på hemvägen men fick inte det för alla andra.
Åt så fort jag kom hem och slocknade kl 5.

12 timmar igång. Jo jag tackar, ja.


Nästa gång åker vinterjackan och mössan med. Hujedamig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0