SEMESTER!

God morgon.
Eller egentligen ska jag väl skriva "god kväll" eftersom detta är ett tidsinställt inlägg från igårkväll..

Förmodligen ligger jag nu i min varma säng med täcket högt uppdraget över huvudet och njuter av 6 dagars ledighet. Jobb och socialt umgänge har tagit upp hela min sommar och inte har jag saknat bloggen eller en tråkig vardag ett dugg.

För att kort sammanfatta sommaren i ord (eftersom jag varit världssämst med kameran) så låter det såhär: jobb - sommardagis!, vänner, kaffe, uteservering, lärt mig dricka öl, träffat massa nytt folk, åkt båt, vattenskidor, ring efter båt, Varamon, Liseberg, fester, Harrys, bröllop, familj, promenader runt ån, tequila och väldans lite sömn men väldans massa skratt.

En helt fucking awesome sommar helt enkelt.


Alltid lika seriös men alltid lika tacksam för min älskade omgivning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0