Trololo

Herregud. Bloggen fullkomligt kokar av överhettning. Snacka om att den har använts flitigt senaste tiden. Not.
Det här är första kvällen med datorn i knät (ja jag vet att den inte borde vara där...) sedan kanske två veckor tillbaka. Äventyr och vänner har förgyllt min tillvaro. Och jobb då såklart.

Har verkligen inget vettigt att skriva så jag lägger ut en bild från i fredags istället. Självklart är den snodd av Kristin eftersom min kamera gömmer sig någonstans här i mitt bo.


En kväll full av skratt och dansande med fina Elin och Kristin.


Kommentarer
Postat av: Milla

tack själv, updatera lite va va va va:P

2011-08-16 @ 19:05:30
URL: http://milllaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0