Konsten att skriva jibberjabber.

Japp, den kan jag.
Har knappt sovit inatt och somnade runt 5-tiden imorse. Efter en kopp kaffe är jag fortfarande inte människa utan gäspar mig igenom arbetet som ska vara färdigskrivet till kl 9 imorgon bitti. Just nu babblar jag bara massa strunt som är aningens osammanhängande och som jag knappt förstår själv. Det lutar åt en rejäl komplettering..

Skulle helst av allt bara vilja sova bort den här dagen men den bjuder på att följa med Marika till tatueraren i eftermiddag vilket ska bli ett skönt avbrott från plugget. Ska försöka rabbla ihop något ännu mer osammanhängande fram tills jag blir upphämtad.

Jag lyckas ju inte ens hålla ett sammanhängande tema i detta inlägg. Kanske är temat osammanhängande?!
Äh..jag skriver ju i nattmössan. Blöh..


"Please feel free to shut the fuck up". Är det så lärarna kommer tänka om mitt arbete?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0