Har inget intelligent att skriva som rubrik. Detta är beviset.

God morgon! Eller ja, god förmiddag säger jag som har varit vaken i snart två timmar.

Jag hade idag tänkt att enbart ägna mig åt att skicka in lite arbeten som jag släpar efter till skolan, dammsuga, kolla på Alias och klippa katternas klor. Men istället kommer jag ägna dagen åt att gå till skolan en liten stund och sedan jobba.

Nu är det återigen måndag och välkommen tillbaka till verklighetens vardag. Jag får tänka som så att jag behöver pengarna till den efterlängtade Paris-resan som väntar till våren. Så nu ska jag packa ihop mig själv till skolan och sedan åka till ett fritids. Lär hamna bland alla spel som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0