En knytnäve i ögat..

Yep, det fick jag idag. I mitt vänsta öga.

Det var inte för att jag varit dum eller liknande (tror jag i alla fall. för dum var jag väl inte idag?) utan det var en olyckshändelse. Ett barn behövde hjälp med skorna så jag lutar mig ner för att dra på skorna och PANG! Flickan skulle bara dra upp sin arm och råkade (hoppas jag) köra in hela näven i ögat.

På nåt vänster lyckades mitt ögonlock "snurra" till sig så att ögonfransarna stack in i ögat. Hujedamig. Det där vill jag inte uppleva igen. Ögat tårade sig, jag kunde inte se ordentligt på ögat på 10-15 minuter och jisses vad snurrig i skallen jag blev. Jag fick ta en tidig rast idag om man säger så..



Ja..såhär roliga är mina blogginlägg nu. Skitroliga. Och onda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0