Glajjor och lycka.

Inatt sov jag 3 timmar ungefär. Jag gick upp kl 5 för att träna 30 minuter crosstrainer innan det var dags att plugga 6 timmar med arbetsgruppen. Just nu pluggar jag igen, fast själv den här gången.

Ni må tro att hjärnan är allt annat än pigg just nu. Jag skulle behöva ett par glasögon och en blyertspenna med suddigumsskaft för att se lite smart ut. Ni vet sådär som alla snygga studenter/receptionister på tv har?


Försöker dölja hur ointelligent jag är för stunden med att se just ointelligent ut.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Du är ju inte klok... Gå upp klockan 5 för att träna... Kan jag låna lite energi av dig? :P

2011-01-10 @ 22:14:09
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0