Maskinerna börjar ta över..

Hej hopp!
Idag skulle blivit en sån där fullspäckad dag men efter lite planändringar så verkar det bli en lugn dag. Fram tills kvällen såklart.
Jag har redan hunnit duscha, äta frukost, spelat en sväng WoW (jag hade tråkigt), spelat Wii (jag blev rastlös och spelade tills jag blev svettig så nu måste jag duscha igen), pratat med pappa, fått mensvärk, tagit panodil och nu tänker jag titta lite på Alias för att jag har tråkigt, nämnde jag det tidigare eller?

Om några få timmar kan jag äntligen börja göra mig iordning och få den vanliga paniken över kläd- och sminkval. För det kan jag ju inte fundera på redan, förstår ni väl?

Kvällens schema är denna:

16.01 ta tåget till Linghem

17.00 vara hos farmor

runt 18.00-19.00 infinna mig hos Hana

20.00 äta mat på Ghingis


Sedan är det minsann vin- och spelkväll hemma hos Hana med bruds som gäller! Feels like it's gonna be a good night!



Tänkte visa en bild på att jag taggar inför kvällen med Marabou Polka och fjantade mig lite i camen. Bara det att jag tryckte inte på att den skulle ta en bild, det gjorde datorn själv. Precis som i I, Robot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0