Morgonstund har guld i mun(d)..

God morgon i snökaoset!
Här sitter jag och är nypluggad. Klev upp för en timma sedan och har redan hunnit plugga klart inför dagens seminarium, sminka mig, hitta kläder, göra frukost och slutligen äta frukost. Inte illa pinkat.

Idag ska vi ha 3-dimensionell verkstad, där arbetar vi med lera och vad som händer i dagens verkstad vet ingen ännu. Efter verkstaden är det dags för lunch och sedan seminarium om vfu'n, alltså praktiken.

Tänkte försöka träna idag efter skolan men med tanke på att jag har varit minst sagt hjärndöd de senaste två dagarna efter skolan så har jag inte alltför höga förhoppningar om detta. Men det är tanken som räknas, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0