Fredag!

Även att jag varit ledig hela veckan så är det ändå något speciellt när det är fredag. Jag menar, det är ju trots allt fredag. Det smakar liksom gott i munnen när man säger fredag. Men nu ska jag sluta tjata om att det är fredag.

Började även denna morgonen med att powerwalka runt ån med Hana men idag var vi lite rebelliska. Vi gick åt andra hållet. Smaka på den!
Väl hemma efter 8 km gjorde jag en sån otroligt god frukost som jag fortfarande är mätt efter. Frukosten bestod av jordgubbssmoothie och två ägg. Kanske inte mycket till frukost i era ögon men jädrans vad mätt jag blev. Finfrukosten var jag väl värd efter att ha knallat 3,8 mil totalt innan frukost denna vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0