Milla har dåligt inflytande på mig.

Milla brukar ha "Dagens Milla" på sin blogg och detta fenomen verkar ha smittat av sig. Tyvärr dokumenterar jag sällan mina bravader (många saker har förträngts) men idag var jag bara tvungen.

Har på senaste tyckt att det inte gjort någon skillnad när jag dammsugit men inte funderat mer på detta då jag har två katter och lyckas grisa ner ganska bra själv.
Idag fick jag för mig att kolla hur full dammsugarpåsen var men tänkte att den inte kan vara så full eftersom den byttes för bara några veckor sedan.

Om vi säger såhär, det vore väl en fördel om dammsugarpåshelveten satt fast i alla fall.




Skulle kunna tro att jag dammsugit upp hela Max.

Kommentarer
Postat av: Milla

Hahaha bra sanna!!

2011-07-03 @ 01:15:54
URL: http://milllaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0