Tvn fick spelet.

Var hos en vän i söndags och tittade på film. Datorn kopplades till tvn och Blood Diamond rullade igång. Efter att filmen var slut orkade ingen av oss koppla ur datorn och tvn försattes i nåt läge. Det såg då ut såhär:



Ja nu är ju detta en konstruktion med hjälp av paint då jag var alldeles för lat att ta kort.

Men i alla fall. När jag fick syn på detta utbrast jag "tv'n fick spelet!" och log förnöjt. Jag tittade mot min vän som begrep nada. Ordvitsen föll därmed till marken och begravde sig långt ner.

Så nu tänkte jag dela med mig av denna underbara ordvits i hopp om att någon (host..Kristin..host) begriper denna och inser dess värde.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tror jag gillade din ordvits om det var samma ag tänkte på! Fast jag är ju Susanne (host)

2011-07-06 @ 20:44:28
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Kristin

HAHAHA! Jag har uppfostrat dig väl ser jag ;)

2011-07-12 @ 08:20:44
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0