Sanna - the warrior princess!

God förmiddag (var nära att särskriva. HJÄLP!) fränder!
Ni kanske tror att jag just klev ur sängen men se där har ni fel! Kl 9 bemödade jag mig med att masa mig ur sängen efter 1½ timma snoozande. Sedan dess har jag ätit frukost, kollat på snygga takläggare som är utanför fönstret och städat. Har massor kvar av städet men det ser inte ut som en svinstia längre i alla fall.

Nu har jag 50 minuter på mig att slänga mig i duschen, sminka mig, välja kläder, laga lunch, äta lunch och gå hemifrån. Det ska gå. Mot skolan ska jag fara för avslutning på det estetiska inriktningsåret och sedan går min verkstadsgrupp för att spela laserdome. Här ska krigas!


JAG ÄR LADDAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0