Natten till onsdag.

God morgon.
Räknas detta ens som morgon? För mig är det fortfarande natt typ.

Här sitter jag vaken i sängen sen ett tag då planen var att jag skulle jobba idag 8-16 på en förskola, men tji fick jag! Kände mycket väl igen den billiga fyllan aka feber när jag klev upp så hemma it is idag för att vara frisk nog för jobb imorgon.

Planen är att sova i alla fall någon timma till (tills det känns okej att kalla det morgon) och sedan borde jag skriva klart en rapport och börja packa. Och städa. Bara för att jag är sjuk och tvingas vara hemma betyder det inte att jag tänker ligga och tycka synd om mig själv, det har jag inte tid med.

Nåväl. Dags att få några timmars sömn i hopp om att fyllan försvinner.

Godnatt igen. (ja, det är fortfarande natt)


Jag i fredags. Äntligen en egobild som jag blev nöjd med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0