Städlåtar önskas!

Hejhej!
Kom hem för en timma sedan från praktiken och hade bara tänkt äta för att sedan gå en sväng på stan. Ätit har jag gjort men stan blev inget med. När jag kom hem började jag frysa och gör det fortfarande. Tänker istället städa och sedan gosa ner mig i badkaret med ett par avsnitt av The Big Bang Theory. Världens bästa serie för övrigt.

Det där med att städa är något som jag tycker är så otroligt tråkigt och jag hittar på alla världens ursäkter för att slippa det. Tyvärr letar sig dammråttorna ut från sina gömmor nu och katthåren yr så fort jag tar ett steg. Det är bara att ta tag i det hela och se glad ut.
När jag städar vill jag också ha bra musik igång som peppar mig att fortsätta, som får mig att vilja dansa med dammsugaren och moppen. Så kom igen. Släng hit era bästa städarlåtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0