Storstädning förväntas påbörjas.

Här ska städas! Människor som går förbi på gatan ska bli bländade av mitt skinande rena hem när jag är färdig.
Detta ska göras:

Kök
Disk ska plockas in
Diska
Slänga sopor
Rensa köksbordet
Torka luckor, frys, kyl och kakel

Hall
Rensa hyllan
Organisera skohyllan och hatthyllan

Sovrum 1
Ordna bland kläderna
Bädda
Damma

Sovrum 2
Damma
Bädda rent
Rensa skrivbordet

Badrum
Rengöra toalett, handfat och badkar
Organisera bänken och hyllan

Vardagsrum
Damma
Plocka iordning

Balkongen
Slänga mattan och handduken

Övrigt
Tvätta
Dammsuga
Torka golv
Vattna blommor



Härmed förklarar jag att städningen kan påbörjas!


Kommentarer
Postat av: Suzanne

Du inspirerade mig massor, diskat i alla fall :)

2011-03-10 @ 18:31:33
URL: http://blueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0