The show must go on.

Hejhej!
Tänka sig att det är 1 mars idag redan. Med risk för att låta 20 år äldre än vad jag är så säger jag; vad tiden går fort! Tyckte att nyår var alldeles nyss..

Nåväl. Det där med tiden rer sig med tiden. Höhö.. Lite kul? Kanske? Någon?


Idag har vi spelat upp vår musikal för nästan 90 barn och vuxna. SKITKUL! Dock började en unge gråta och tyckte synd om mig för att jag kokades i kitteln.
Eh..sa jag att vår musikal är barnvänlig?

Nåväl. Ungen får förhoppningsvis(!) inga men med sig hem. Höhö.


En trött och plätt-sugen Butter. Eller nej. Nu är jag avrollad och heter numer Sanna.


Puss på dig lilla flicka som grät. Jag lever och mår bra, tack för omtanken.

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Så du pluggar också till förskollärare? Spännande :) Vad tycker du om utbildningen? Är Linköping bra? Skulle vara roligt att höra hur det är för någon som går samma utbildning men på annat lärosäte ;)

2011-03-01 @ 13:55:42
URL: http://tritestories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0