24 timmar senare..ooops!

God "morgon"!
Trodde att jag skulle komma hem tidigt igår och hinna med att ta ett bad och ta det lugnt. Tji fick jag. Strax innan två ramlade jag innanför dörren och höll på att dö av trötthet. Efter en vecka med dålig sömn (jävla måne!) och sedan lite vin i kroppen så är jag redo för graven. Typ.

Har vaknat till och från imorse, druckit vatten, gått på toa, legat och stirrat och känt mig nästan bakis. Herregud, jag brukar inte bli bakis efter en flaska vin men skallebanket knackade på dörren.
Då kom jag på anledningen.

Igår åt jag lunch som vanligt vid 11.10, lite pannkakor blev det. Åt sedan en knäcke och ett äpple vid mellis och en skål glass när jag kom hem. Sedan gick jag på vinet och åt lite chips, broccoli med dip osv igårkväll. Alltså har jag inte ätit nåt vettigt på ett dygn. Nu fick jag i mig några plättar och skallebanket är redan påväg bort.

Tacka vet jag mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0