Ingen bra måndag.

Jag började dagen med att vara hur trött som helst, ville bara ligga kvar i den sköna sängen. Klockan 8 bemödade jag mig med att kliva upp i alla fall och var hur seg som helst när jag kletade på lite smink och petade i mig två ägg till frukost.
Dagen fortsatte oerhört bra efter att jag läst min handledares kommentarer om det jag skrivit hittills i uppsatsen. Han ansåg att jag bör korrigera i stort sett allt och skicka in en "seminarieversion" om jag nu ska skicka in den imorgon. Eh..ja för det är ju inte alls vad jag försökt med hittills? Nog för att inspirationen till att skriva inte finns men SÅ jäkla dåligt har jag inte skrivit. Det vet jag själv.

I övrigt går jag och oroar mig för en sak som jag inte vill ska hända. Eller kanske redan har hänt. Milla snackade om att stressen för uppsatsen kan ha påverkat mig, och visst jag är stressad över den men inte mer än vad jag varit för något annat skolarbete. Åhh..ju mer jag läser desto säkrare blir jag och desto säkrare jag blir desto räddare blir jag. Jäkla skit. Jag har inte tid med det här. Jag har för fullt upp med att njuta av det fina vädret och mina fina vänner.

Kryptiskt värre, jag vet. Vissa av er kanske förstår, eller redan vet, varför jag oroar mig. Ska nog ta och skicka iväg ett mail till en person som jag hoppas kunna ge mig ett svar om hur jag bör hantera situationen. Eller egentligen vet jag ju vad jag borde göra..

Skitmåndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0