En hjärncell hamnade fel?

Jag är kvar på biblioteket. Klockan är bannemig snart 18! Och den här gången har jag inte haft något pluggsällskap utan släpat mig hit för egen maskin. Inte nog med det så har jag lyckats färdigställa en examination som ska in först om

...


håll er i


...







EN VECKA!


Inte nog med det.. (herregud, snart är hon färdig förskollärare om hon fortsätter i den här takten tänker ni nu) så fortsatte jag att plugga efter att första uppgiften var färdig! Så snart är den färdig med! Att den är typ 1½ månad för sen har inget med saken att göra, den blir gjord i alla fall!



Vad hände egentligen!?

Kommentarer
Postat av: Kristin

Det som hände var att du fick en konstig utväxt i huvudet på köpet. Stackare...

2011-11-26 @ 22:02:20
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0