Kan jag göra det tydligare?

Konversation med en vän.

Jag: Rädda mig!
Vän: Från?
Jag: Pluggets hemska klor
Vän: Haha icke lilla barn. Studier är viktigt och du ska sköta dom! När du är klar får du leka med dina vänner
Jag: Haha nääää fy vad du är elak! En bra vän hade kommit och kidnappat mig direkt.
Vän: Jag led i 3 år och ska göra allt i min makt att alla andra som är i skiten ska få lida.

Liksom.. vafan?! Här söker jag sympati och stöd hos en vän och vad får jag tillbaka?
Jag säger då det. Karlar, vad är ni bra till egentligen?!

Kommentarer
Postat av: Susanne

hahaha, underbart!! Ja Sanna vad ska vi ha karlar ttill? Vi kan väl klara oss, Kram på dg

2011-10-25 @ 18:02:16
URL: http://blueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0