Skapligt road.

Gick upp kl 7 imorse för att skriva paper. Jag börjar jobba kl 11. Jag gick alltså upp 4 jäkla timmar innan jobbet för att plugga. När hände det senast? Eh låt mig tänka......ALDRIG!

Men självklart har jag inte hunnit helt färdigt. Förhoppningsvis hinner jag sitta lite ikväll så jag kan ta sovmorgon imorgon.
Nu ska jag dra iväg och hämta pappas bil. Pappas roliga bil. Pappas Audi som går ganska bra (vad går inte bra i jämförelse med farmors lilla Polo?).


A't ser ut som ett &-tecken spegelvänt och lite på sne.

(Undrar vad pappa säger när han får syn på mina tatueringar snart? Aj aj..klump i magen :P)

Kommentarer
Postat av: snigelpicka

Han tycker säkert dem är fina ;)

2011-10-29 @ 10:47:14
URL: http://snigelpicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0