Om det är såhär man blir vid 26 års ålder så vill jag nog inte bli äldre än 25 år.

Min kära vän Milla fyllde 26 år i söndags och redan har det krånglat till sig där uppe i skallen på henne. Hon har ju inte ens hittat sin andra hand än liksom..(internt skämt).

Igårkväll bestämdes det att vi ska gå till något nytt ställe som Konsert & Kongress har premiär för imorgon. Jag sa att jag inte ska dricka alkohol eftersom jag varit sjuk ett tag nu och lyckades även skriva att jag inte kommer någonvart med min uppsats. Hon bestämde då att jag inte får följa med och leka imorgon kväll om jag inte gör färdigt uppsatsen idag.

Nyligen skedde denna sms-konversationen:


Milla: Pluggar du??

Jag: Jag har faktiskt skrivit fyra rader!

Milla: Applåd! Då ska jag inte locka in dig till stan :P

Jag: Men hur ska du ha det kvinna? Jag får ju inte komma ut och leka imorgon om jag inte gör detta idag :P

Milla: Haha du ska göra det där nu, idag!!!!

Jag: Jag håller ju påå! Lite iaf. Men du försöker ju dra ner mig i fördärvet genom att locka mig till stan

Milla: Nejnejnej lyssna inte på mig!

Jag: Haha så om jag inte lyssnar på dig så ska det varken bli gjort idag och jag ska inte till stan. Bra Milla ;)

Milla: Haha näe det ska bli gjort idag och du ska inte in till stan!!

Jag: Hana jaa okej då! Bäst jag lyssnar på den gamla och visa tanten

Milla:
Bäst för dig, annars super jag ner dig imorn!

Jag:
Haha jag ska ju va nykter imorrn har jag ju sagt! Sup ner mig med hallonsoda du..


Såatteh.. Idag ska jag (inte) skriva uppsatsen och imorgon ska jag bli drängfull på hallonsoda.



Kommentarer
Postat av: Milla

Du ska lyssna på mig när jag säger rätt saker;)

2011-09-15 @ 18:53:04
URL: http://milllaa.blogspot.com/
Postat av: Jennifer

Hahah!

2011-09-15 @ 19:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0