5 januari.

(lägg märke till att jag skrev januari!)

God morgon!
Kl 6 imorse studsade (nåja) jag upp ur sängen för att ta campusbussen till Norrköping. Ville vara säker på avgångstiden och kollade det, och vad står det? Jo, att den minsann inte går under vecka 1.
Latmasken i mig kröp ner i sängen en stund till och nu sitter jag här i soffan någorlunda utvilad och mätt.

Dagen bjuder på uppsatsskrivande. Hur långt jag kommer återstår att se eftersom jag inte kan få tag på de sista böckerna förrän måndag. Tråkigt..hemskt tråkigt. Då kanske jag måste vara ledig i helgen?


Två fulla systrar på Saras bröllop, midsommar 2010. Såhär pigga är vi efter 12 timmars drickande och festande.

Grattis syster på din födelsedag. Nu är det bara ett år kvar.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0