I like to keep my issues drawn..

Orken för bloggen har inte funnits senaste tiden. Tankarna har stängts in och en omedveten vägran från min sida har funnits att släppa lös känslorna. Nu bröt de ut och jag känner mig precis lika vilsen som för 1½ månad sedan.
Den här eller nästa vecka ska bror gravsättas och det känns som en lättnad. Jag orkar inte längre gå och spänna mig för nästa steg. Det här är sista steget, sedan har jag en gravplats att besöka där jag vet att bror finns.

Jag vet att du redan fått ro min bror. Nu är det min tur. Jag vill kunna sitta vid din gravplats i framtiden och tänka på den där kramen jag fick av dig på din födelsedag, där du med hela ditt hjärta tackade för att jag ville komma och fira dig. Nu är jag istället livrädd för att träffa släkten. Du fattas oss och jag är inte beredd att hantera det.

Jag kommer alltid känna saknad i mitt hjärta. Älskar dig bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0