Sedan sist..

Intresset för bloggen har svalnat då jag underhåller både Instagram och Facebook. Och sen att Blogg.se's app inte vill funka för mig gör det inte enklare att blogga.

I sommar har jag hunnit med att jobba tre veckor på sommardagis (ja, för mig heter det dagis när det inte är någon direkt verksamhet), fixat möhippa för Hana, varit på Hana och Joels underbara bröllop, träffat Marcus så mycket jag bara kunnat och försökt att njuta av livet.

I fredags slutade jag sommardagis och fick därmed semester. Brors urna grävdes också ner i marken. Det var en bitterljuv dag men full av lättnad att äntligen få andas ut.





Äntligen vilar du där du ska, bror. Och jag kan äntligen andas ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0