This is not our farewell..

Vi kallar tillvaron du levde i för misär och det låter väldigt hårt. Men vi vet att du var värd så mycket mer och kan inte förstå att du själv aldrig förstod det.

Kanske får du allt du velat ha på andra sidan livet. Det är i alla fall vad jag väljer att tro. Jag väljer också att tro att du finns vid min sida för resten av mitt liv.

Jag hoppas vi ses där på andra sidan när jag är redo för den och att du väntar på mig där. Lycklig och till freds med din tillvaro. En tillvaro som reflekterar vad du faktiskt är värd.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var så mycket man inte hann eller tänkte på att man skulle sagt.Men jag tror som du att han har koll på oss där uppifrån o väntar på oss när det blir vår tur.

2012-07-16 @ 00:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0