Shopping o.O

Oh no! Jag har shoppat!
Det är dock jättejättefina skor och allt är Pers fel!

Ehh..ja.
Jag hade redan bestämt att jag skulle köpa ett par vita tygskor, och fick dom för 159kr. Mucho bra pris på Din Sko.
Åkte sedan från Tornby till stan för att fotografera, vilket tog 10 minuter, så då gick jag och kollade i affärer.
Hamnade på Din Sko där, och hittade ett par underbara skor som jag dregglat efter ända sen Cornelia köpte dom.
Dom första, bruna.
Ringde Per i panik och frågade hur jag skulle göra, och han sa åt mig att köpa dom, nästan beordrade mig -inte- och då sa jag att det är hans fel att jag köper dom vilket var okej för hans del.

image75

 

Nu krävs ju en liten förklaring till varför jag la 200kr på ett par skor än spara till Turkiet.
Jo, det är så att jag har som sagt velat ha dessa skor überlänge och så var det ett par kvar, i just min storlek.
Ödet eller vad?
De var nedsatta från 340 till 200:- och vem kan motstå det?

Ska sälja massa grejer nu här och på tradera så jag skrapar ihop till resan och så hoppas jag ju såklart att mamma, pappa, farmor och mormor och morfar hjälper till x)
Hoppas ingen av dom läser detta.....

Nu ska här säljas grejer!
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0