Julkänslor?

Jag har varit sådär extremt duktig känner jag nu.. Har gjort 3 arbeten på två dagar, vilket är mer än vad jag gjort på hela terminen :) (ja, jag vet att jag går i 3an)
Ska försöka hålla igång min pluggarglöd så jag kan orka med vårterminen.
- har dessutom julstädat uppe i stugan xD

Någon som har hittat julkänslan på denna jord? Inte jag i alla fall..
Visst, det är kallt nu i alla fall men det är ingen snö och det är bara grå moln man ser ute. SÅ tråkigt!

Den här måste jag nog glo på fram till jul för att få någon julkänsla.


Jullov imorgon! :D
Älskar Per<3
/S.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: fyfan va taskigt :O

2007-12-19 @ 20:14:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0