I'm in love :]

Den nya designen är sååå snygg! Men jag tittade bara på den vääääldigt länge en gång och sen tjuvkikade en gång nyss. Annars har jag inte tittat på den :P haha..

Fan vad klockan har sprungit iväg idag. Var ju iofs inte hemma förrän typ halv sju..men ändå. Ser att det är dags för mig att pallra mig upp till stugan för att glo på tv eller läsa och sen sova. Ska nog ringa älskling med ifall han vill prata med mig mer idag ^^
Säger väl godnatt nu då.. Är ganska ledsen över att jag inte får se min blogg på heeeela natten. Borde printa ut den på ett papper och sova med den under kudden.

Godnatt, dröm söta drömmar om den fina designen för det kommer jag defenitivt göra x)

image158
Är han inte det sötaste ni sett?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0