Kul sammanträffande.

Idag bestämde jag mig för att jag inte orkade vara kvar i skolan. Ja, jag vet. Jag har just varit en vecka i Turkiet och borta halva denna vecka, men i alla fall. Tog 10.10-tåget från Linköping till Linghem och började knalla. Solen sken och det var rätt skönt till en början. Efter ett tag började solen steka mot den svarta jackan och jag ville bara hem, mitt älskade hem. När jag hade kommit kanske halvvägs så åker en blå bil förbi mig. Jag var då trött och sur. Plötsligt stannar bilen i backen framför mig och börjar backa. Fan tänkte jag, jag orkar inte avvisa en gammal gubbe som vill ge mig skjuts. Bildörren öppnas och där sitter... Evelina! Fan va kul det var att träffa henne! Vi har nog knappt setts ordentligt sen...jaa..fotbollstiden för 8 år sedan? Vi har bara träffats smågånger sedan dess. Hon skjutsade i alla fall hem mig och vi småpratade lite under tiden. Hon ska vara hemma nu ett tag så vi kanske stöter på varandra igen :) hoppas hoppas, för den människan är trevlig!

That made my day, nu ska jag tvätta (låter som att jag inte gör nåt annat än tvättar) :)

image244
På stationen i Linköping, ej från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0