Magen.

Har ont i magen..inte sådär fysiskt. Snarare psykiskt. Jag vet inte ifall det är jag som är konstig eller om fler har det så att när man mår dåligt psykiskt så får man ont fysiskt..fast det är liksom inte fysiskt. Konstig förklaring men vet inte hur jag ska skriva det annars. Det började i alla fall med att jag diskade och helt plötsligt kom en massa skit upp. Jag stirrade på de allt för många glasen och tankarna spann vidare. Usch, vill aldrig mer diska. Det förstör tydligen bara.. Vill inte ha dom tankarna, särskilt inte nu. Det går an när jag är hemma för då behöver ingen se mig, då kan jag sitta i mitt hörn på sängen och tycka synd om mig själv. Ingen jäkel behöver se den tragiska varelsen som vägrar låta tårarna ta över livet, som förgäves klamrar sig fast vid förnekelsen i i-landsproblemens värld. Nu måste jag istället lägga på mitt vanliga falska leende och vara den alla förväntar sig att jag ska vara.

Nej usch. Diskhelvetet är ju inte riktigt klart. Bävar för att gå in i köket och avsluta denna hemska syssla men det är snart klart. Sen ska jag in i böckernas vackra värld. Tyvärr är den snart slut eftersom sidorna blir färre. Nu - tillbaka till i-landsproblemens värld.


Kommentarer
Postat av: Phoebe

:/
Psykiska saker tar ofta uttryck som fysiska ja..

2008-05-01 @ 10:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0