Urk..

Goddagens!
Lite sent förstainläggetpådagen men det får ni stå ut med ^^
Hade så bråttom imorse att jag inte hade en tanke på att skriva något här. Hade missat tåget ifall jag ens försökt. Men i alla fall.. Idag hade vi nationella i svenska B. Alla andra i Sverige gjorde ju årets, jag gjorde det från 2006 som handlade om Den moderna människan. Dom texterna var helmysko och jag hatade dom. Det blev ju inte bättre när jag fick höra vad årets handlade om; drömmar och dagdrömmar. Men det blev bra till slut ändå, skrev ett 'blogginlägg' om trender och hur de uppkommer. Fast jag hade nog hellre haft drömmar ändå.. Jag kan bara föreställa mig dom underbara uppgifterna.
Anledningen till att vi inte fick detta årets prov var att tryckeriet krånglade bort våran beställning och de vägrade trycka nya till oss. Idioter.. Är lite sur också för att vi på friskolor inte behöver göra de nationella proven. Men men..ett avklarat.

Idag är jag på bättringsvägen med förkylningen iaf, har känt hunger idag :) men förhoppningsvis så behöver jag inte äta något mer idag.

Nehepp, om man ska vara lite duktig och slänga in lite tvätt i maskinen.
På fredag drar jag till Per :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0