Varit i Turkiet?

Alla ni som varit i Turkiet, hjälp mig!
Jag ska ju dit med min klass den 13-20 april. Solnings- och shoppingmöjligheter kommer såklart finnas. Men nu är min fråga till er hur shoppingen ser ut där nere? Finns det mycket stånd så det är plagiatsaker (bra/dåliga?), eller finns det även vanliga affärer? Ska inte shoppa så värst mycket, men det kan ändå vara bra att veta lite.

Finns det någon här som ätit Dofilustabletter och har nån åsikt om dom? Vet nämligen inte ifall jag ska äta såna innan, under tiden och efter. Kanske kan vara bra, eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Egoina

hehe ja.. hon förstör min image ;)

2008-04-04 @ 21:56:52
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0